Вітаємо,
Кошик
Авторизуйтесь щоб отримати знижку
від 25 до 30%
та розширені можливості!
Правила нарахування штрафів
ТОВ «ЛІВЕСТА КОСМЕТИКС»
Не отримане замовлення:

1. Якщо консультант у статусі Лідер та вище оформив доставку на свого консультанта, але ця доставка не була отримана та повернулася в компанію, на Лідера накладається штраф за цю доставку в розмірі витрат компанії, тобто в розмірі вартості доставки в обидві сторони.
Сума штрафу списується з винагороди Лідера.
2. Якщо консультант оформив замовлення та доставку самостійно, але не забрав його, і воно повернулося в компанію, на консультанта накладається штраф у вигляді платної доставки на  ДВА наступних замовлення незалежно від того, чи були виконані умови для безкоштовної доставки.
3. Якщо консультант хоче отримати замовлення, яке повернулося в компанію, повторна відправка можлива лише за умови 100% оплати (якщо спосіб оплати - післяплата) та за рахунок отримувача.

4. Компанія залишає за собою право перерахувати винагороду й статус консультанта за неотримані замовлення та відмовити в оформленні замовлень післяплатою зі статусу Лідер.

5. Неотримані замовлення, що були оформлені з післяплатою, блокують виплату винагороди за період аналогічних замовлень до моменту отримання. Для одержання винагороди всі замовлення з післяплатою за період винагороди повинні бути отримані! У виключних ситуаціях з доставками необхідно підготувати звернення, в якому треба або оформити повернення з накладанням штрафних санкцій, що прописані у попередніх пунктах, або надати документи, які підтверджують отримання посилки (квитанцію з пошти або видаткову накладну з печаткою складу на дане замовлення). Під одержанням винагороди маються на увазі всі існуючі види виплат: отримання коштів на рахунок, додаткова знижка та альтернативна виплата тощо.