Вітаємо,
Кошик
Авторизуйтесь щоб отримати знижку
від 25 до 30%
та розширені можливості!
Договір
про надання послуг
(для суб’єктів підприємницької діяльності)
     м. Київ                                                                                             
     ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІВЕСТА КОСМЕТИКС» (надалі – Замовник), в особі Директора Мискевич С.О., що діє на підставі Статуту, з одного боку, та особа, суб’єкт підприємницької діяльності, що приєдналась до зазначеного Договору, шляхом надання Замовнику Заяви про приєднання (далі – Виконавець та/або Консультант), з іншого боку, спільно іменовані як Сторони, а кожна окремо Сторона уклали цей Договір про надання послуг (далі – Договір) про наступне:
     Оскільки:
     Цей Договір є договором приєднання в розумінні ст.634 ЦК України і може бути укладений лише шляхом приєднання Виконавця до всіх його умов в цілому шляхом надання Замовнику Заяву про приєднання, в порядку, передбаченому Договором.
     Виконавцем за умовами Договору можуть виступати фізична особа-підприємець, що має намір надавати послуги з просуванням Продукції Замовника, послуги щодо забезпечення покупців достовірною інформацією про асортимент і властивості Продукції, послуги із забезпечення покупців продукції належним рівнем обслуговування та інших послуг, пов’язаних з реалізацією Продукції та діяльності Замовника.
1. ТЕРМІНИ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
     Продукція - парфумерно-косметична та інша продукція, та супутні товари, що реалізуються Замовником, асортимент яких представлено в Каталозі Замовника (друковане та/або розміщене на веб – сайті www.livesta.com.ua видання з визначеним строком дії, в якому виключно з рекламними цілями опублікована інформація про продукцію Замовника, її характеристики, спеціальні пропозиції, знижки, надбавки тощо).
     Звітній період – період дії Каталогу, який складає чотири календарних тижня.
     Основний договір – договір приєднання до запропонованих Замовником умов відповідно до публічної пропозиції укласти Договір роздрібної купівлі-продажу Продукції (оприлюднений на сайті Замовника за адресою:  www.livesta.com.ua), що укладається Покупцем (консультантом) шляхом приєднання через реєстрацію особи Консультантом, або розміщення замовлення на Продукцію за допомогою Системи.
     Покупець – фізична особа, яка за сприянням Виконавця уклала Основний договір з Замовником, була зареєстрована в Системі та одержала унікальний реєстраційний номер. При Виконавець може бути Покупцем.
     Система – програмно-апаратний комплекс, який забезпечує дистанційне обслуговування Покупців, в т.ч. реєстрацію нових покупців (Консультантів), дистанційне розміщення Покупцями замовлень на Продукцію та інформаційні послуги (перегляд стану виконання замовлення, характеристики замовленої продукції, побудова історії замовлень та їх оплати тощо) за допомогою Інтернет-каналів зв’язку тощо; Система забезпечує можливість надання/доведення Замовником до відома Виконавця інформації за для належного виконання Договору (інформаційні листи, зразки документів, правила тощо).
     Видаткова накладна - обліковий документ, що фіксує факт господарської операції і отримання Продукції Покупцем, та містить інформацію про дату складання накладної, перелік переданої Продукції та її загальну вартість, номер Покупця, який присвоюється йому в момент реєстрації (Реєстраційний номер) тощо.
     Маркетинг-план – затверджений Замовником план співпраці Замовника та його клієнтів (у тому числі Виконавця), який передбачає план розвитку клієнта (зростання його статусу) в партнерстві з Замовником. У Маркетинг-плані визначається градація статусів та умови, дотримання яких необхідне для досягнення та/або підтримання особою того чи іншого статусу, а також встановлюється система бонусів, знижок, переваг та винагород такого клієнта (партнера), отримуваних ним від Замовника в залежності від його статусу. Маркетинг-План та зміни до нього доводяться до відома осіб, які бажають співпрацювати з Замовником, шляхом розміщення в Системі та сайті Замовника за адресою www.livesta.com.ua
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
     2.1. В порядку та на умовах, визначених Договором, Виконавець зобов'язується надавати Замовнику послуги, спрямовані на розвиток та підтримку діяльності Замовника у сфері збільшення обсягів продажів Продукції, а Замовник в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується прийняти належним чином надані Послуги і оплатити їх в порядку та на умовах, передбачених Договором.
     2.2. Виконавець надає Замовникові Послуги, необхідні для збільшення обсягу продажів Продукції, які включають в себе:
- Послуги, пов'язані з пошуком і залученням нових Консультантів з метою збільшення кількості Покупців Продукції;
- Послуги, пов'язані з проведенням індивідуальних зустрічей з Консультантами та/або Покупців з метою інформування Консультантів та Покупців про якість, асортимент та інші характеристики Продукції та збільшення обсягів замовлень кожного Консультанта та Покупця;
- Послуги зі стимулювання збуту Продукції шляхом надання Консультантам та Покупцю інформації про споживчі властивості, асортимент, переваги та інші особливості Продукції;
- Послуги з організації та проведення презентаційних заходів щодо Продукції для Консультантів та Покупця, включаючи потенційних і нових Консультантів, Покупців;
- Організація локальної реклами Продукції для діючих Консультантів і потенційних Консультантів, Покупців;
- Розміщення замовлень Покупців та організація отримання ними Продукції;
- Інші послуги, які необхідні та/або сприяють збільшенню обсягу продажів Продукції Замовника.
Під час надання Послуг Виконавець повинен забезпечувати Консультантів та/або Покупців належним рівнем обслуговування, надавати їм повну та достовірну інформацію про асортимент і властивості Продукції, сприяти підтвердженню позитивного іміджу компанії «ЛІВЕСТА КОСМЕТИКС» та сприяти придбанню Консультантами, Покупцям Продукції.
     2.3. Виконавець підтверджує, що він зацікавлений в наданні Замовнику описаних вище Послуг і володіє всіма уміннями, можливостями й навичками для належного надання Послуг.
     2.4. Згідно корпоративних стандартів Замовника, Виконавцю на період дії даного Договору присвоюється статус Консультант. Надання Послуг здійснюється за напрямками, обумовленими специфікою діяльності Замовника. Виконавець зобов’язується надавати послуги особисто.
     2.5. Місце надання Послуг – територія України, крім території АР Крим, території проведення АТО та тимчасово окуповані території.
     2.6. Строк надання Послуг – період часу з моменту укладання Сторонами Договору та до моменту його припинення (розірвання).
3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
     3.1. У рамках Договору і відповідно до його умов, Виконавець надає Послуги та/або здійснює всі дії, необхідні для виконання взятих на себе за Договором зобов'язань, самостійно, на власний ризик і з метою отримання прибутку в рамках власної підприємницької діяльності.
     3.2. Сторони підтверджують, що під час виконання Договору Виконавець діє як незалежний суб’єкт згідно з чинним законодавством України та в жодному разі не може розглядатись як найманий працівник Замовника. У зв’язку з цим взаємовідносини Сторін за даним Договором регулюються Цивільним та Господарським Кодексами України, іншими нормативними документами, що регламентують господарську (підприємницьку) діяльність в Україні.
     3.3. Виконавець самостійно визначає склад та обсяг ресурсів, необхідних для надання Послуг. Витрати, понесені Виконавцем у зв’язку з укладенням та/або виконанням даного Договору, не підлягають компенсації Замовником.
     3.4. Сторони підтверджують, що Маркетинг-план, розміщений у Системі та на сайті Замовника за адресою www.livesta.com.ua та доступний для перегляду і друку Виконавцем, має таку саму юридичну силу, якби він був оформлений у письмовій формі та підписаний Сторонами. Маркетинг-план є невід’ємною частиною Договору.
     3.5. Виконавець зобов’язується самостійно відстежувати на сайті Замовника зміни до умов Маркетинг-плану протягом дії Договору. Виконавець також підтверджує, що він повністю погоджується з умовами Маркетинг-плану, визнає їх обов’язковими для застосування щодо відносин Сторін, які виникають на підставі Договору.
     3.6. Сторони погодили, що Замовник має право вносити зміни до Маркетинг-плану протягом строку дії Договору. У разі внесення таких змін, Замовник протягом трьох робочих днів розміщує відповідне повідомлення про внесення змін та нову редакцію Маркетинг-плану в Системі та на своєму офіційному сайті. Виконавець зобов’язаний самостійно відстежувати повідомлення про внесення змін до Маркетинг-плану. У разі, якщо Виконавець протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту внесення Замовником змін до умов Маркетинг-плану та розміщення про це повідомлення в Системі та на офіційному сайті, не надіслав Замовнику повідомлення про розірвання Договору у зв’язку з неприйняттям змін до Маркетинг-плану, вважається, що Виконавець погоджується з запропонованими змінами до Маркетинг-плану.
     3.7. Замовник має право вимагати надати копії документів Виконавця, зазначених у п. 4.19 Договору.
4. ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
     4.1. При виконанні Договору Виконавець зобов’язується виконувати свої зобов’язання, зазначені у цьому Договорі, належним чином, сумлінно, відповідно до вимог (вказівок, рекомендацій) Замовника та положень Договору.
     4.2. Окрім належного виконання зобов’язань, передбачених п. 2.2. Договору, Виконавець зобов’язаний здійснювати дії, спрямовані на укладення від імені та в інтересах Замовника Основного договору між Покупцем і Замовником, а також в обов'язковому порядку доводити до відома Покупців:
- процедуру укладання Основного договору;
- процедуру розміщення замовлень на Продукцію;
- діючі маркетингові акції;
- порядок та способи отримання Продукції;
- порядок, строки, та способи оплати Продукції;
- інформувати Покупців про те, що інформація про них, в т.ч. їх персональні дані, будуть занесені до Системи та бази персональних даних ТОВ «ЛІВЕСТА», ознайомлювати Покупців, що виявили бажання укласти Основний Договір, із Положенням про роботу з персональними даними та їх захист і повідомляти про необхідність надання ними згоди на обробку і використання їх персональних даних.
- інформувати Покупців (та нести відповідальність за це) про те, що у разі зміни їх персональних даних та/чи іншої інформації про них, наданої при укладенні Основного Договору, вони зобов’язані повідомити про це ТОВ «ЛІВЕСТА КОСМЕТИКС» протягом п’яти календарних днів з моменту виникнення таких змін.
- доводити до відома Покупців іншу інформацію, необхідну їм для належного виконання ними своїх зобов'язань та реалізації їх прав за Основним договором;
- проводити регулярні консультації, роз'яснення та надавати будь-яку допомогу Консультантам і потенційним Консультантам при виборі Продукції, демонструвати їм зразки й новинки Продукції, каталоги, плакати та іншу друковану Продукцію;
- знайомити нових Консультантів/Покупців з особливостями просування Продукції Замовником. Надавати потенційним Консультантам документи, встановлені Замовником для цілей залучення покупців;
- іншим чином сприяти розвитку ринку збуту Продукції Замовника, сприяти збільшенню продажів продукції шляхом пошуку та залучення нових Консультантів/Покупців та нових Виконавців;
- надавати Замовнику необхідну достовірну інформацію, що стосується Предмету Договору.
- приймати участь у навчальних, рекламних, ознайомлювальних та інших заходах (семінарах, конференціях, презентаціях і т.п.), що організовуються Замовником.
- у разі здійснення реєстрації Покупців у Системі Виконавцем, здійснювати таку реєстрацію лише після пред’явлення такими Покупцями документів, що посвідчують їх особу, та ознайомлення цих осіб з Положенням про роботу з персональними даними та їх захист та отримання від них згоди на обробку і використання їх персональних даних. У разі недотримання Виконавцем вимог, визначених цим пунктом, Виконавець самостійно несе відповідальність за наслідки, що можуть виникнути в результаті цього порушення.
- Перевіряти пред’явлені покупцями документи (паспорт або ID-картку, РНОКПП, відповідність фотографії та підпису); Заповнювати реєстраційну картку в Системі покупця виключно даним, зазначеним у пред’явлених документах. При цьому в разі виникнення боргу на рахунку покупця, Замовник залишає за собою право вимагати від Виконавця надання ксерокопій (сканованих копій) паспорту та ідентифікаційного коду такого покупця.
    4.3. Збирати (приймати) замовлення Покупців на придбання Продукції та розміщувати їх в Системі згідно з правилами, визначеними Замовником. Або надавати Консультантам роз’яснення щодо того, як їм самостійно розмістити такі замовлення у Системі.
     4.4. Контролювати своєчасність оплати замовлень (рахунків - фактур) Продукції покупцями.
     4.5. Згідно графіку доставки отримувати від транспортного підприємства (служби доставки) Продукцію, що поставлена Замовником за розміщеними Виконавцем в Системі замовленням та призначена для передачі Покупцям; в момент отримання перевіряти відповідність кількості та асортименту Продукції даним, що зазначені у видаткових накладних на цю Продукцію, та замовленням, що розміщені Виконавцем в Системі (при наявності розбіжностей обов’язково складати відповідний акт). У випадку неможливості отримання Продукції, Виконавець зобов’язаний письмово повідомити про це Замовника не менш ніж за 24 години до доставки. При цьому право власності на Продукцію, яку Виконавець отримує для подальшої її передачі Покупцям, до Виконавця не переходить.
     4.6. Забезпечити цілісність та схоронність отриманої Продукції до моменту її фактичної передачі Покупцям або до моменту її повернення Замовнику у випадках і в порядку, передбачених правилами, встановленими Замовником.
     4.7. Передати Продукцію Покупцям не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дня отримання такої Продукції Виконавцем. Днем отримання продукції Виконавцем вважається дата отримання, зазначена в товарно-транспортній накладній/декларації служби доставки/ перевізника або в іншому документі, за яким Продукція була передана Виконавцеві.
     4.8. Сторони погодили, що наявність підпису Виконавця на товарно-транспортній накладній/декларації служби доставки/перевізника та ненадходження письмових претензій на адресу Замовника щодо кількості, асортименту та якості Продукції протягом 10 календарних днів з дня отримання Продукції Виконавцем, є належним доказом отримання Виконавцем Продукції за видатковою накладною/реєстром видаткових накладних, зазначеними у відповідній товарно-транспортній накладній/декларації служби доставки/ перевізника, та відсутності претензій з боку Виконавця щодо Продукції. Виконавець несе відповідальність за збереження отриманої ним Продукції з моменту її отримання і до передачі її Покупцеві.
     4.9. Здійснювати контроль за прийманням Покупцями Продукції, що передається Виконавцем відповідно до Договору, за кількістю та якістю.
     4.10. Передавати Продукцію Покупцям лише після пред’явлення ними платіжного документа про сплату вартості Продукції на банківський рахунок Замовника; не допускати виникнення заборгованості за Покупцями. У разі порушення Виконавцем вимог п. 4.9. Договору, Виконавець зобов’язаний сплатити на користь Виконавця збитки у розмірі вартості неоплаченої Продукції, переданої Покупцю.
     4.11. Не передавати третім особам інформацію про особистий логін та пароль, наданий Замовником Виконавцеві для персонального доступу до Системи та нести відповідальність у разі настання негативних наслідків через розголошення чи втрату особистого логіну та/чи паролю.
     4.12. Контролювати належне обслуговування своєї поштової скриньки, що зазначена в Заяві про приєднання, та своєчасне отримання кореспонденції на її адресу.
     4.13. У повному обсязі відповідати перед Замовником за виконання Покупцями зобов’язань за зобов’язаннями (у т.ч. і щодо отримання, оплати Продукції тощо), що виникають у Покупців на підставі замовлень, розміщених у Системі Виконавцем від імені Консультанта.
     4.14. У разі отримання Виконавцем під час реалізації Договору від Покупців (Консультантів) будь-якої особистої інформації, що становить відомості чи сукупність відомостей про цих фізичних осіб, Виконавець повинен враховувати, що така інформація є персональними даними. Тому Виконавець зобов’язується зберігати, обробляти та в інший спосіб працювати з цими персональними даними виключно для реалізації умов Договору та із врахуванням вимог, встановлених Законом України «Про захист персональних даних» та іншими чинними нормативними актами. Виконавець повинен вживати необхідних заходів для охорони таких персональних даних від незаконного зберігання, обробки та передачі. При отриманні персональних даних щодо таких фізичних осіб, Виконавець повинен отримати у цих осіб згоду на обробку, використання та передачу їх персональних даних відповідно до чинного законодавства України, а також ознайомити зазначених суб'єктів з їх правами, передбаченими Законом України «Про захист персональних даних».
     4.15. Виконавець не має права використовувати отримані на підставі Договору персональні дані Консультантів у власних інтересах чи в інтересах третіх осіб. Виконавець несе відповідальність за порушення зазначених вище вимог.
     4.16. Не вчиняти дій, які прямо чи опосередковано можуть завдати шкоди Замовнику, негативно вплинути на його ділову репутацію, у зв’язку з чим Виконавець зобов'язаний усіляко підтримувати позитивний діловий імідж Замовника та його бізнес-партнерів, дотримуватись і виконувати правила ділової етики по відношенню до співробітників Замовника та Консультантів/Покупців. Будь-яка пряма або непряма дискредитація іміджу та репутації Замовника, включаючи поширення в тій чи іншій формі якої б то не було негативної інформації про принципи та практику ведення тих чи інших аспектів бізнесу Замовника, керівників, співробітників та партнерів Замовника, надання кому б то не було спотвореної інформації про Продукцію Замовника, введення Покупців в оману, будь-якого роду деструктивна діяльність, що йде врозріз з інтересами Замовника, а також зневажливе ставлення та/або будь-який прямий або непрямий тиск на кадрових співробітників офісу Замовника, партнерів своєї та/або суміжних структур, та іншу поведінку, так чи інакше не узгоджену з нормами ділової етики та принципами корпоративної культури Замовника, категорично забороняються і є грубим порушенням умов Договору.
     4.17. Самостійно вести облік своєї діяльності як фізичної особи - підприємця (незалежно від обраної системи оподаткування доходів) та самостійно сплачувати всі пов'язані з його діяльністю податки, збори (внески), обов'язкові платежі, отримувати необхідні дозволи, що передбачені чинним законодавством України, тощо. Виконавець визнає, що Замовник не буде нести ніяких фінансових зобов'язань або відповідальності перед Виконавцем чи іншими особами у зв'язку з цим.
     4.18. За результатами звітного періоду, Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів, зобов’язаний надати повноважному представнику Замовника належним чином оформлених та підписаних Виконавцем Акту приймання-передачі наданих послуг.
     4.19. При підписанні Заяви про приєднання Виконавець має надати Замовникові копії наступних документів:
- Належним чином завірену копію реєстраційного номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- Належним чином завірену копію витягу є Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням видів діяльності, заявлених Виконавцем для цілей набуття статусу суб’єкта підприємницької діяльності (дата видачі Витягу з ЄДР має бути не пізнішої місяця, що передує даті укладення Договору);
- Витяг з реєстру платників єдиного податку або іншого документа, що підтверджує статус Виконавця як суб’єкта спрощеної системи оподаткування (у разі застосування спрощеної системи оподаткування);
- При Виконавець зобов’язується з початку нового календарного року (в разі пролонгації Договору) надати Замовнику копії документа, який підтверджує систему оподаткування (спрощеної системи оподаткування або загальна система оподаткування) та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням видів діяльності.
     4.20. Повідомляти Замовника про будь-які зміни свого статусу як суб’єкта підприємницької діяльності та/або платника податку (режиму оподаткування), а також про зміну інших реквізитів, вказаних у Заяві про приєднання, протягом 5 календарних днів, наступних за днем настання таких змін.
     4.21. На вимогу Замовника надати інформацію про хід надання Послуг за Договором, за формою, визначеною Замовником.
     4.22. Розміщувати посилання на адресу сайту Замовника (www.livesta.com.ua) та/або посилання на особистій сторінці Виконавця на сайті Замовника при використанні об’єктів інтелектуальної власності Замовника (аудіовізуальні твори, текстова інформація тощо). Виконавець не має право на своїй сторінці в мережі Інтернет використовувати наступні назви «офіційний сайт LIVESTA», «сайт LIVESTA», та будь-які інші формулювання, з яких можна зробити висновок, що ця інформація походить безпосередньо від Замовника. При порушенні взятих на себе зобов’язань Виконавець буде нести відповідальність згідно чинного законодавства України та умов Договору.
     4.23. При наданні Послуг за Договором керуватися Правилами ділової етики, шо розміщені на сайті Замовника.
     4.24. Утримуватися від співробітництва з третіми особами, які за специфікою своєю діяльності конкурують із Замовником та/або поширюють (рекламують) Продукцію, що відноситься до тих самих товарних категорій, що і Продукція Замовника.
5. ПРАВА ВИКОНАВЦЯ
     5.1. Для здійснення зобов’язань за Договором Виконавець має право:
- використовувати всю відкриту інформацію Замовника щодо Продукції, в т.ч. рекламно-інформаційну продукцію, буклети, каталоги, прайс-листи, тощо;
- отримувати від Замовника інформаційну допомогу у вигляді консультацій, семінарів (вебінарів) бізнес-тренінгів тощо, необхідну для реалізації зобов’язань, передбачених Договором;
- з моменту отримання статусу «Лідер», що визначається за результатами попереднього звітного місяця відповідно до умов, визначених Маркетинг-планом, Виконавець має право отримати персональний доступ до особистого кабінету, створеного в Системі – у обсязі, необхідному для реалізації цього Договору.
            Право на доступ до особистого кабінету в Системі зберігається за Виконавцем на весь час, протягом якого за ним буде зберігатись статус «Бізнес-партнер» або вище (згідно до умов Маркетинг-плану). У разі, якщо після отримання доступу до особистого кабінету, за результатами чергового звітного місяця буде встановлено, що Виконавець не виконав вимог, необхідних для підтримання статусу, не нижчого, ніж «Бізнес-партнер», персональний доступ до особистого кабінету такого Виконавця автоматично блокується Замовником без направлення ним відповідного попередження про це Виконавцеві. У разі, коли Виконавець за результатами відповідного періоду знову досягне статусу «Бізнес-партнер» або вище, йому знову буде наданий доступ до особистого кабінету.
     5.2. Виконавець має право отримувати винагороду за надані за Договором послуги у порядку та розмірі, передбачених Договором.
     5.3. При розміщенні у Системі замовлень Покупців Виконавцем, він має право самостійно визначати (обирати) спосіб доставки/видачі Продукції Покупцям, а саме:
а) видача Виконавцем, що розмістив замовлення Покупця;
б) доставка безпосередньо Покупцеві транспортними/кур’єрськими службами доставки з послугою післяплатою;
в) посилкою з післяплатою до поштового відділення Покупця тощо.
     При обранні варіанту а) цього пункту, Виконавець отримує продукцію від Замовника та передає її Покупцям у строк, визначений п. 4.6. Договору.
     При обранні варіанту б) або в) цього пункту Виконавець здійснює контроль за своєчасною оплатою Покупцем Продукції та відповідає перед Замовником за виконання Покупцем обов’язку щодо оплати повної вартості Продукції.
6. ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
     6.1. Замовник зобов’язаний:
  - Приймати від Виконавця належним чином надані згідно з Договором послуги за Актом приймання-передачі послуг в межах строків, визначених Договором.
  - Виплачувати Виконавцеві передбачену Договором винагороду в порядку і на умовах, визначених Договором.
  - Надавати Виконавцеві інформаційну допомогу у вигляді консультацій, семінарів (вебінарів) бізнес-тренінгів тощо, необхідну для реалізації Виконавцем зобов’язань, передбачених цим Договором;
 - Виконувати інші зобов’язання, передбачені Договором.
7. ПРАВА ЗАМОВНИКА
     7.1. Замовник має право:
  - Контролювати, регулювати та оцінювати порядок дій Виконавця;
  - У разі порушення Виконавцем умов Договору, вимагати усунення таких порушень;
  - Змінювати порядок визначення розміру винагороди Виконавця з дотриманням правил, встановлених Маркетинг-планом та Договором;
  - У випадку не отримування та/або не отримування у встановленні строки, Виконавцем замовленої Продукції, що оформлено з послугою післяплатою, Замовник має право на свій вибір:
а) Притримати виплату належної Виконавцеві винагороди;
б) Утримати вартість витрат на повернення неотриманої Виконавцем Продукції із суми винагороди, що підлягає виплаті Виконавцеві;
в) Заблокувати Виконавцеві доступ до Системи.
     7.2. Вносити зміни та/або доповнення до Маркетинг-плану та доводити до Виконавця та інших осіб, що співпрацюють з Замовником, шляхом їх розміщення на офіційному сайті Замовника.
     7.3. Сторони погодили, що Замовник має право утримати вартість втраченої та/чи пошкодженої Виконавцем Продукції із суми Винагороди, що підлягає виплаті Виконавцеві.
8. ВИНАГОРОДА ЗА ПОСЛУГИ. ПОРЯДОК ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ.
     8.1. Загальна ціна Договору складається із вартості послуг, наданих Виконавцем протягом строку дії Договору.
     8.2. За надання послуг, передбачених Договором, Замовник виплачує Виконавцеві винагороду. Факт надання Послуг та їх результати з визначеним Сторонами розміром Винагороди підтверджується Актом приймання-передачі наданих послуг, який підписується Сторонами за результатами кожного звітного періоду.
     8.3. У випадку відсутності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, Виконавець не може посилатися на належне виконання умов Договору у такому звітному періоді. Оплата винагороди у такому разі не проводиться.
     8.4. Належна до виплати винагорода перераховується на поточний рахунок Виконавця, за умови підписаних Сторонами без зауважень Акту приймання-передачі наданих послуг.
     8.5. Розмір Винагороди за надані Послуги залежить від їх результату та визначається відповідно до Маркетинг-плану. До розміру Винагороди виключно за рішенням Замовника можуть включатися додаткові суми, окрім тих, що передбачені Маркетинг-планом, які нараховуються та виплачуються Виконавцю на підставі, у порядку та на умовах, визначених відповідно до спеціальних Програм Замовника, спрямованих на стимулювання подальшої ефективної підприємницької/господарської діяльності. Факт нарахування Виконавцеві додаткових сум фіксується в Акті приймання-передачі наданих послуг.
     8.6. Якщо на момент виплати Винагороди чинне законодавство України передбачає утримання з такої винагороди сум податків, зборів (внесків), обов’язкових платежів, Замовник виплачує Винагороду Виконавцеві за вирахуванням сум таких податків, зборів (внесків), обов’язкових платежів. Зокрема, відповідно до законодавства України, Замовник зберігає за собою право утримати із суми Винагороди суми єдиного соціального внеску, а також суми інших податків, зборів, обов’язкових платежів, якщо Виконавець не надасть копії документів, що підтверджують його статус суб’єкта підприємницької діяльності, а також копії документів, які підтверджують те, що Послуги, які надаються за цим Договором, здійснюються в рамках обраних Виконавцем видів підприємницької діяльності.
     8.7. Виплата Винагороди здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого Виконавцем Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 15 – денного терміну з дня отримання Замовником належним чином оформлених Актів.
     8.8. Замовник має право утримати із належної до сплати Виконавцеві суми Винагороди суми збитків, штрафних санкцій тощо, що рахуються за Виконавцем за будь-яким із Договорів, укладених з Замовником, шляхом застосування заліку зустрічних однорідних вимог. При цьому Замовник реалізує таке право шляхом направлення Виконавцеві відповідної письмової заяви. Сторони встановили, що датою припинення грошового зобов’язання в разі застосування заліку зустрічних однорідних вимог, є дата направлення Замовником заяви про застосування заліку зустрічних однорідних вимог, якщо інший термін не встановлено у заяві Замовника.
     8.9. Сторони домовились здійснювати в рамках взаємодії за Договором електронний документообіг. Сторони у вигляді Електронних документів можуть оформлювати наступні документи: первинні бухгалтерські документи (рахунки, акти прийому-передачі наданих послуг, тощо), додаткові угоди/договори про внесення змін, договори про розірвання, додатки до Договору, додатки до Заяви, листи, Заяву інші документи які необхідно оформляти під час виконання Договору. Сторони обмінюються Електронними документами засобами телекомунікаційного зв’язку через сервіс електронного документообігу на вибір Замовника. Сторони домовились встановити наступні умови обміну Електронними документами:
     Електронний документ вважається отриманим адресатом (Стороною Договору, якій направлено електронний документ) в дату та час отримання, що відображається в системі електронного документообігу адресата. При цьому, адресат повинен направити автору (Сторона договору, яка створила та відправила електронний документ) електронного документу повідомлення в електронній формі про отримання електронного документу на електронну пошту. У випадку, якщо протягом одного робочого дня з дати відправлення електронного документу адресату, автор не отримає від адресата повідомлення із підтвердженням отримання електронного документу, то датою отримання електронного документу буде дата відправлення автором документу адресату, що відображається в системі документообігу автора. У разі, якщо Електронний документ потребує погодження Сторін та підписання Сторонами, то в такому випадку Сторона, яка отримала Електронний документ (адресат), зобов’язана протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання або погодити електронний документ, шляхом накладення ЕП, або внести свої корективи до такого Електронного документу і направити на погодження іншій Стороні, або відмовитись від прийняття та підписання такого документу повідомивши підстави такої відмови. Датою підписання та погодження обома Сторонами Електронного документу є дата направлення адресатом (Стороною Договору, якій електронний документ був направлений на погодження) погодженого та підписаного ЕП Електронного документу авторові Електронного документу (Стороні Договору, яка створила/відкоригувала електронний документ), яка відображається в системі електронного документообігу адресата. У разі не погодження або не надання своїх корегувань протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Електронного документу адресатом, Сторони вважають, що адресат не має заперечень щодо вартості, кількості, якості та переліку послуг, робіт або інших даних, які вказані в Електронному документі. При цьому, послуги/роботи вважаються наданими/виконаними належним чином, а Електронний документ вважається підписаним належним чином, якщо на нього накладено ЕП лише однієї Сторони. Відповідно до вимог чинного законодавства Електронний документ, який містить обов’язкові реквізити та підписаний за допомогою ЕП є оригіналом і має юридичну силу оригіналу документу у паперовій формі. Зразки документів, що затвердженні для паперової форми застосовуються також і для Електронних документів.
     8.10. У випадку неможливості виконання зобов’язань зазначених п. 8.9. Договору, Сторони негайно повідомляють про це один одного, Сторони вправі прийняти рішення щодо надання документа в паперовій формі із дотримання погоджених строків їх підписання з використанням власноручним підписів.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
     9.1. За невиконання та/або неналежне виконання зобов'язань за Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та Договором.
     9.2. У разі прострочення Виконавцем зобов’язання, передбаченого п. 4.20. Договору, на термін 15 (п’ятнадцять) календарних днів та більше, Замовник на свій розсуд може застосувати до Виконавця штраф у розмірі суми Винагороди за місяць, в якому сталося це порушення.
     9.3. Виконавець гарантує виконання зобов’язань Покупцями за замовленнями на придбання Продукції, розміщеними в Системі Виконавцем від їх імені. Виконавець зобов’язується відшкодувати Замовнику в повному обсязі реальні збитки, які виникли у випадку неплатоспроможності Покупця.
     9.4. Виконавець несе особисту відповідальність за використання персонального доступу до Системи, наданого йому Замовником для виконання Договору, а також за достовірність та повноту внесених до Системи даних Покупців та їх замовлень.
     9.5. У разі виявлення недостовірних даних, внесених до Системи Виконавцем (або з використанням персонального логіна та пароля Виконавця), на Виконавця покладається штраф у розмірі суми Винагороди Виконавцю за один період.
     9.6. Виконавець несе відповідальність за самовільне розміщення замовлень в Системі в розмірі фактичних витрат Замовника, понесених ним через виконання самовільно розміщеного замовлення (в т.ч. послуги з комплектування Продукції за замовленням, послуги з доставки, зберігання та повернення Продукції вантажоперевізником тощо). Самовільним розміщенням замовлення в даному Договорі визнається розміщення Виконавцем у Системі замовлення на Продукцію без наявності приєднання Покупця до Основного договору, здійсненого у передбаченому Договором порядку та/або без згоди Покупця на розміщення відповідного замовлення в Системі від його імені.
     9.7. Виконавець несе відповідальність за втрату або пошкодження переданої йому Замовником Продукції у розмірі вартості втраченої або пошкодженої Продукції. Вартість Продукції визначається у видатковій накладній, що супроводжує Продукцію. Крім того, Виконавець зобов’язаний відшкодувати Замовнику витрати, понесені ним під час виконання замовлень втраченої та/або пошкодженої з вини Виконавця Продукції.
     9.8. Виконавець зобов’язується компенсувати Замовнику витрати на комплектування (збір) та витрати служби доставки (в т.ч. доставка, зберігання та повернення) повернутої Замовнику Продукції, яка на замовлення, розміщене в Системі Виконавцем, була відправлена безпосередньо Покупцеві, але не була ним отримана.
     9.9. У разі допущення порушення вимог, встановлених п.п. 4.16. Договору, Замовник має право достроково розірвати цей Договір шляхом направлення Виконавцю письмового повідомлення. В такому разі Договір припиняє дію на 5-й календарний день з моменту направлення Замовником відповідного повідомлення. Крім того, у разі заподіяння порушенням вищевказаних умов Договору, збитків Замовнику, він має право вимагати від Виконавця відшкодування таких збитків, в т.ч. упущеної вигоди.
     9.10. У разі порушення строків здійснення розрахунків, передбачених Договором, понад десять банківських днів, Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ, встановленої на день оплати пені, від розміру несвоєчасно сплаченої суми, але не більше, ніж 10 % від несвоєчасно сплаченої суми.
     9.11. Виконавець відповідає за всі прямі збитки завдані Замовникові у зв’язку з порушенням обов’язку перевірянням документів та внесення відомостей до реєстраційної картки в Системі та/або на сайті Замовника.
     9.12. Сторони погодили, що строк позовної давності щодо вимог з відшкодування збитків та оплати неустойки становить 3 (три) роки.           
                     
10. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
     10.1. У рамках Договору конфіденційною вважається фінансова, комерційна, технологічна чи будь-яка інша інформація, яку Виконавець безпосередньо чи опосередковано отримав, отримує або може отримати від Замовника, незалежно від того, позначена така інформація як конфіденційна чи ні. Конфіденційна інформація, згідно з Договором, також включає без обмежень, будь-яку інформацію про Консультантів, бізнес-плани, фінансове положення, персонал, нововведення та технології, розроблені і такі, що знаходяться в процесі розробки або впровадження Замовником, будь-яким її працівником, підрядником, і т.д. (далі за текстом – Конфіденційна інформація).
     10.2. Виконавець зобов'язується не розголошувати протягом терміну дії Договору та протягом трьох років після його припинення Конфіденційну інформацію та не використовувати її в цілях інших, ніж надання послуг Замовнику в рамках Договору.
11. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
     11.1. Договір набуває чинності з моменту прийняття Замовником від Виконавця Заяви про приєднання та діє протягом 1 (одного) року.
     11.2. Термін дії Договору продовжується на один календарний рік у разі, якщо не менше ніж за 30 календарних днів до закінчення строку дії Договору, жодна зі Сторін не повідомить іншу про підтвердження припинення Договору у зв’язку із закінченням терміну його дії. Кількість таких пролонгацій не обмежується.
     11.3. Договір може бути розірваний (припинений) в односторонньому порядку будь-якою зі Сторін шляхом направлення іншій Стороні відповідного письмового повідомлення не пізніше ніж за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання Договору.
12. ІНШІ УМОВИ
     12.1. Сторона, в якої відбулися зміни даних, зобов’язана повідомити іншу Сторону не пізніше 5-го календарного дня, що слідує за днем настання змін.
     12.2. З моменту укладення Договору втрачають чинність будь-які домовленості Сторін, що стосуються предмету Договору та були досягнуті до його укладення.
     12.3. Сторони підтверджують, що:
  - укладення цього Договору відповідає їх інтересам, волевиявлення є вільним і усвідомленим;
  - цей Договір не носить характеру фіктивного або удаваного правочину;
  - цей Договір укладається на вигідних для Сторін умовах і не є результатом впливу тяжких для них обставин, помилки, обману чи насильства;
  - Підписанням Договору Виконавець підтверджує, що він ознайомлений з Маркетинг-планом і погоджується вважати визначені в ньому умови обов’язковими для виконання та застосування до відносин, що виникли на підставі Договору.
     12.4. Виконавець приймає на себе обов’язок самостійно відстежувати наявність/відсутність повідомлення про внесення змін до Маркетинг-плану в Системі або на сайті Замовника.
     12.5. Сторони підтверджують і надають спеціальні електронні адреси, вказані в Заяві приєднання до Договору про надання послуг, для отримання кореспонденції/документів/повідомлень в рамках Договору, і гарантують наявність постійного доступу до зазначеної електронної пошти. Кожна зі Сторін несе відповідальність за забезпечення працездатності засобів електронної пошти (доступу до електронної адреси), визначених у даному Договорі, для одержання кореспонденції та/або документів та/або повідомлень від іншої Сторони, і наявність постійного доступу до них, та самостійно несе ризики, пов'язані з перервами та/або збоями в їх роботі, несвоєчасністю отримання та/або неотримання кореспонденції, документів, повідомлень від іншої Сторони.
     12.6. Даним положенням Сторони беруть на себе зобов'язання не передавати/не надавати доступ до засобів електронної пошти (електронної адреси) будь-яким третім особам (за винятком осіб, належним чином уповноважених будь-якою Стороною на одержання прав і обов'язків від її імені) і самостійно (або через осіб уповноважених осіб) перевіряти всю кореспонденцію, документи, повідомлення, отримані один від одного.
     12.7. Якщо будь-яке з положень Договору буде визнане недійсним, незаконним, нікчемним, таким, що не відповідає чинному законодавству України, то це не вплине на дійсність інших положень Договору. При цьому в кожному такому випадку Сторони зобов'язуються докласти всіх зусиль для заміни недійсного положення новим, аналогічним за змістом, юридично дійсним положенням.
     12.8. Виконавець цим дає згоду на збір, обробку та передачу його персональних даних, зокрема на отримання, внесення в базу даних, поширення, передачу третім особам, доповнення чи іншу зміну, знищення та інші дії, які може вчиняти Замовник з його персональними даними в письмовій (паперовій), електронній та іншій формі, включаючи, але не обмежуючись наступними даними: ім'я, прізвище, по-батькові, дата народження, адреса, паспортні дані, ідентифікаційний номер, дані Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, у т.ч. щодо системи оподаткування, інформація про кваліфікацію, номер засобів зв’язку, електронних ідентифікаційних даних (IP-адреса, телефон, e-mail), дані щодо місця проживання, а також інші дані, добровільно надані ним з метою забезпечення реалізації цивільно-правових та господарсько-правових відносин, відносин у сфері надання послуг та купівлі-продажу Продукції, проведення розрахунків з Виконавцем, бухгалтерського та податкового обліку, для комунікації та договірних відносин з державними органами, контрагентами ми та іншими третіми особами в ході здійснення господарської діяльності, а також для інших цілей, що не суперечать чинному законодавству. Виконавець цим підтверджує свою згоду на те, що, у випадку необхідності, його персональні дані можуть бути оброблені та надані третім особам.
     12.9. Підписуючи Договір, Виконавець підтверджує, що повідомлений про включення його персональних даних до бази персональних даних Замовника, про мету обробки персональних даних, а також про права, належні Виконавцю як суб'єкту персональних даних, передбачені Законом України «Про захист персональних даних». Виконавець не вимагає здійснення повідомлення про передачу персональних даних третім особам без повідомлення по це Виконавця.
     12.10. Виконавець повідомлений, про місцезнаходження бази персональних даних та про те, що власником бази персональних даних є ТОВ «ЛІВЕСТА».
     12.11. Виконавець підтверджує, що поставлений до відома і, у разі виникнення заборгованості з оплати поставленої Замовником Продукції за замовленням, здійсненим з особистого кабінету Виконавця у Системі, дає свою згоду на передачу, зберігання, використання та поширення через будь-яке бюро кредитних історій, створене відповідно до законодавства України, інформації за договірними зобов’язаннями, необхідної для формування кредитної історії згідно зі ст.ст.7, 9 Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій» в разі неналежного виконання Виконавець своїх зобов'язань за цим Договором. Також Виконавець дає згоду на передачу інформації щодо нього третім особам для стягнення заборгованості за цим Договором.
14. ЮРИДИЧНА АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ЗАМОВНИКА
ЗАМОВНИК
ТОВ «ЛІВЕСТА КОСМЕТИКС»
Поштова адреса:
ЄДРПОУ 44855561
ІПН 448555626553
ІВАN UA 383005280000026003000021743
Банк АТ ОТП БАНК
Директор


________________________Мискевич С.О.